Najnowsze komentarze
    W temacie
    • Naprawy powypadkowe krakówNaprawy powypadkowe kraków
      Naprawy powypadkowe Kraków. Pośpiech na drogach, szybkie tempo życia i wiele spraw o których myślimy jednocześnie prowadzi każdego roku do wieluset tysięcy zdarzeń drogowych. Czasami są to tylko niegroźne stłuczki, …
    • Różne marki samochodówRóżne marki samochodów
      Jeżeli poszukuje się odpowiedniej marki samochodu, która będzie w stanie nas zadowolić, to oczywiście będziemy musieli skorzystać z możliwości porównania tego, co dany producent ma nam do zaoferowania w danym …
    • Auto części ŁódźAuto części Łódź
      Auto części Łódź. Usterki samochodowe trapią nas odkąd upowszechniła się motoryzacja. Niestety, pojazdy mechaniczne podlegają tym samym prawom co wszystkie inne urządzenia, przez co w miarę okresu ich eksploatacji poszczególne …

    postheadericon Transport a wycieczki

    Komisja Europejska w celu rozwoju transportu będącego alternatywą dla przewozów drogowych wprowadza specjalne programy wspierania innych gałęzi transportu. Polegają one na zmianach w prawie oraz współfinansowaniu wyznaczonych inwestycji kolejowych, morskich i lotniczych. Dofinansowanie (od 30 do 50% kosztów kwalifikowanych) najczęściej dotyczy terminali, wyposażenia, sprzętu i kosztów eksploatacyjnych. Jednym z takich programów wspierania transportu jest wprowadzony w 2003 roku system Marco Polo Program Marco Polo zastąpił projekt PACT stanowi pomoc finansową dla państw członkowskich, która ma na celu zmniejszenie negatywnego oddziaływania transportu towarowego na środowisko oraz społeczności lokalne. Głównym zadaniem programu jest zmniejszenie się udziału transportu samochodowego w przewozach ładunków. Unia Europejska chce zrealizować ten cel poprzez wspieranie przewozów multimodalnych, żeglugi morskiej i śródlądowej. W latach 2003-2006 środki finansowe w ramach projektu Marco Polo stanowiły kwotę 95 mln Euro i zostały w 2007 zwiększone do 740 mln Euro. Wnioski w ramach projektu składane są bezpośrednio do Komisji Europejskiej i muszą być zaakceptowane przez komitet sterujący.

    Comments are closed.