Najnowsze komentarze
    W temacie
    • Ścigacz i jego mocŚcigacz i jego moc
      Jeśli chodzi o cylinder to jego średnica wynosi ponad sześćdziesiąt osiem milimetrów. Za to skok tłoka to już pięćdziesiąt i dziewięć dziesiątych milimetra. Przy tym wszystkim ścigacz dysponuje liczbą stu …
    • Transport obecny w życiu każdego z nasTransport obecny w życiu każdego z nas
      Każdy w naszym życiu miał do czynienia z transportem. Osoby, które przeprowadzały się z jednego miejsca na drugie zapewne miały do czynienia z transportem, gdyż musiały przewieźć swoje meble. Jeśli …
    • Wygoda w podróżyWygoda w podróży
      Coraz więcej ludzi wyjeżdża gdzieś w dalekie kraje, z dala od domu, by odpocząć, nabrać sił na kolejne dni pracy i obowiązków. Podróże w różne ciekawe miejsca i zakątki, mogą …

    postheadericon Słabsze i mniej prestiżowe marki

    A kiedy nagle na rynku pojawiają się słabe i bankrutujące marki robiące przede wszystkim od lat luksusowe samochody, można je bardzo tanio wykupić i całkowicie przejąć, zainwestować w nie swój kapitał i doprowadzić z powrotem do rewelacyjnych wyników. Sukces wielu gigantów rynku motoryzacyjnego oparty został przede wszystkim o wielkie zapotrzebowanie ludzi do aut średniej klasy. Pamiętać trzeba przecież, że ludzie najbiedniejsi tak samo jak ci najzamożniejsi, stanowią jedynie jakiś mały odsetek globalnego społeczeństwa. Dominująca jest klasa średnia, które na samochód wyższej klasy może sobie pozwolić po dłuższym odkładaniu pieniędzy lub nawet dopiero po zaciągnięciu kredytu na jego kupno. Wystarczy im więc dostarczyć idealne połączenie ceny z jakością. Ale nie oznacza to, że wielcy gracze rezygnują z możliwości zawalczenia o klientów ekskluzywnych. Niektóre nawet masowo produkujące auta marki cieszą się zaufaniem na tyle dużym, że po prostu tworzą obok tanich serii także linie adresowane do wyjątkowo zamożnych i wymagających odbiorców. Innym ciężko byłoby nagle zerwać ze swoim wizerunkiem taniej firmy i dlatego podkupują inne luksusowe marki, którym się nie powiodło.

    Comments are closed.