Najnowsze komentarze
    W temacie
    • Kabriolet
      Od czasu gdy pojawił się pierwszy samochód, motoryzacja bardzo się rozwinęła. Fordy T są już legendą, po drogach zaś kursują obecnie nowoczesne, wspaniale zaprojektowane samochody. Dla wielu osób własne auto …
    • Motocykl czy skuter
      W dzisiejszych czasach ludzie coraz częściej zaczynają interesować się motoryzacją. Znacznie odbija się więc to na ilości sprzedawanego w ostatnim czasie sprzętu z tym związanego. Oczywiście różnego rodzaju motocykle i …
    • Naprawa i konserwacja samochodu
      W wielu przypadkach naprawa samochodu okazuje się niebywale istotna. Od tego zależy czy dany pojazd będzie działał sprawnie. Na pewno nie ma nic gorszego od samochodu, który w trasie odmówi …

    postheadericon Ścigacz i jego moc

    Jeśli chodzi o cylinder to jego średnica wynosi ponad sześćdziesiąt osiem milimetrów. Za to skok tłoka to już pięćdziesiąt i dziewięć dziesiątych milimetra. Przy tym wszystkim ścigacz dysponuje liczbą stu dziesięciu koni mechanicznych. Można, więc go uznać za prawdziwego potwora. Poza tym, ścigacze mają jeszcze jedną zaletę. Naprawdę świetnie się je prowadzi. Maszyna pracuje naprawdę gładko, odpowiada na każde nawet najmniejsze naciśnięcie pedału gazu. A co więcej nie towarzyszą temu żadne nie przyjemne dźwięki, tylko miła dla ucha melodia. Motocykl, zaraz po ruszeniu bardzo dynamicznie nabiera prędkości. Wszystkie biegi można zmieniać wręcz z dziecinną łatwością. Ponadto, dzięki zastosowanemu leciutkiemu luzowi w układzie przeniesienie, jazda po mieście jest wolna od jakichkolwiek szarpnięć i stukania. Jest to jednocześnie bardzo dobry motor dla początkujących motocyklistów. Nie wymaga specjalnych umiejętności, jeśli chodzi o jego prowadzenie. Jedyne, co jest nam potrzebne to chęci, trochę dyscypliny i nieco skupienia. Dlaczego skupienia? Z prostej przyczyny. Ścigacz jest w stanie rozwinąć naprawdę zawrotne prędkości. W końcu po to został zaprojektowany.

    Comments are closed.