Najnowsze komentarze
    W temacie
    • Transport międzynarodowyTransport międzynarodowy
      Transport międzynarodowy zazwyczaj dotyczy krajów europejskich, choć zdarza się również że przeprowadzki są realizowane do Chin, i USA. W zależności od danej agencji przeprowadzkowej i jej możliwości. W przypadku krajów …
    • Dlaczego latem jest najwięcej wypadków?Dlaczego latem jest najwięcej wypadków?
      Precyzyjniejsze byłoby pytanie – dlaczego najwięcej wypadków jest przy ładnej pogodzie? Oczywiste jest przy tym, że w potocznym rozumieniu ładniejsza, bo ciepła, pogoda jest latem i wiosną. Dlaczego więc przy …
    • Tuning samochodówTuning samochodów
      W ciągu zaledwie stulecia technika rozwinęła się do ogromnych rozmiarów. Dziś trudno sobie wyobrazić choćby jeden dzień bez użycia różnych elektronicznych sprzętów. Nieodzowny staje się również samochodów. Chociaż spełnia przede …

    postheadericon Marki i producenci współcześni

    Dzisiaj jednak wiele z tych marek, które przed latami zdobywały sukcesy na najróżniejszych frontach nie istnieje, albo ma się bardzo źle. Przez długi czas myślano bowiem, że produkowanie towaru wyłącznie dla sportowców oraz bogatych kupców wystarczy do przetrwania. A w tym samym czasie konkurencja budowała w kolejnych krajach swoje fabryki, by zaoferować samochody czy ścigacze coraz bogatszej klasie średniej, której samochody również niezbędne okazały się nie tylko do przeżywania emocji związanych z jazdą, ale często do pracy czy codziennego życia. Wraz z rozrostem miast popyt na samochody bardzo mocno wystrzelił w górę i na przetrwanie finansowe mogli liczyć tylko ci, którzy nauczyli się już produkować samochody na masową skalę. Dla tych firm sukces nigdy nie oznaczał poprzestania na laurach, ale dalsze szukanie innowacji i promowanie nowych modeli. Wszak pierwsze samochody ciężarowe czy osobowe w niczym nie przypominają tych nowoczesnych rozwiązań motoryzacyjnych, które widać dzisiaj w bardziej zamożnych dzielnicach miast. Wszystko za sprawą stałego dążenia do poprawiania wyników i ulepszania produktu wtedy, gdy to tylko możliwe. Bez gotowości do zmieniania się na lepsze bez wątpienia motoryzacja nie odniosłaby tak wielkiego sukcesu.

    Comments are closed.