Najnowsze komentarze
    W temacie
    • Samochód nowy czy używanySamochód nowy czy używany
      Zastanawiając się nad kupnem samochodu, rozważamy dwie ewentualności. Bierzemy pod uwagę kupno nowego auta, prosto z salonu, lub zakup używanego pojazdu w dobrym stanie. Duży wpływ na końcową decyzję ma …
    • Transport i logistykaTransport i logistyka
      Logistyka jest dzisiaj popularnym kierunkiem studiów. Trzeba jednak pamiętać o tym, że nie każdy nadaje się do studiowania tego typu kierunku. Dlaczego? Przede wszystkim dlatego, że jest to kierunek, który …
    • Infrastruktura drogowa, jako warunek rozwoju motoryzacji.Infrastruktura drogowa, jako warunek rozwoju motoryzacji.
      Bardzo mocno rozwijającą się dziedziną w polskiej gospodarce jest motoryzacja. Samo pojęcie motoryzacja skupia w sobie bardzo wiele. Jak się jednak okazuje termin ten posiada jedną wspólną cechę, która wpływa …

    postheadericon Marki i producenci współcześni

    Dzisiaj jednak wiele z tych marek, które przed latami zdobywały sukcesy na najróżniejszych frontach nie istnieje, albo ma się bardzo źle. Przez długi czas myślano bowiem, że produkowanie towaru wyłącznie dla sportowców oraz bogatych kupców wystarczy do przetrwania. A w tym samym czasie konkurencja budowała w kolejnych krajach swoje fabryki, by zaoferować samochody czy ścigacze coraz bogatszej klasie średniej, której samochody również niezbędne okazały się nie tylko do przeżywania emocji związanych z jazdą, ale często do pracy czy codziennego życia. Wraz z rozrostem miast popyt na samochody bardzo mocno wystrzelił w górę i na przetrwanie finansowe mogli liczyć tylko ci, którzy nauczyli się już produkować samochody na masową skalę. Dla tych firm sukces nigdy nie oznaczał poprzestania na laurach, ale dalsze szukanie innowacji i promowanie nowych modeli. Wszak pierwsze samochody ciężarowe czy osobowe w niczym nie przypominają tych nowoczesnych rozwiązań motoryzacyjnych, które widać dzisiaj w bardziej zamożnych dzielnicach miast. Wszystko za sprawą stałego dążenia do poprawiania wyników i ulepszania produktu wtedy, gdy to tylko możliwe. Bez gotowości do zmieniania się na lepsze bez wątpienia motoryzacja nie odniosłaby tak wielkiego sukcesu.

    Comments are closed.