Najnowsze komentarze
    W temacie
    • Jesteśmy nie tylko po to, aby oferować, ale i doradzaćJesteśmy nie tylko po to, aby oferować, ale i doradzać
      Większość firm dzisiaj stawia na zyski. Nie wysłuchują klienta, nie mają w swoich siedzibach fachowców, doradców. Wszystko odbywa się hurtowo, czyli tzw. przedsiębiorcy idą na ilość, a nie na jakość. …
    • Motoryzacja jako nieodłączny element współczesnego świataMotoryzacja jako nieodłączny element współczesnego świata
      Mówiąc o motoryzacji można wspomnieć o wielu jej obliczach i aspektach. Na szczególną uwagę zasługuje jednak stwierdzenie, iż motoryzacja jest nieodłączną dziedziną współczesnego świata, bez której ten przestałby sprawnie funkcjonować. …
    • Małe autoMałe auto
      Współczesne życie nabrało wyjątkowego tempa. Coraz częściej trzeba się również szybko i sprawnie przemieszczać w różne miejsca. Nieodzowne stało się więc posiadanie obowiązkowego prawa jazdy oraz własnego samochodu. Decyzja o …

    postheadericon Jak walczyć z kieszonkowcami w środkach komunikacji miejskiej

    Problem kieszonkowców w środkach komunikacji zbiorowej stanowi jeden z poważnych problemów społecznych. Wiele pasażerów staje się ofiarami grasujących złodziei. Istnieje zatem wielka potrzeba przyłożenia szeregu starać, aby owa sytuacja uległa, choć częściowej, poprawie. W autobusach montowane są różnorodne monitory, które informują o danym problemie. Prezentują one również wskazówki, w jaki sposób możemy zminimalizować szanse stania się ofiarami złodzieja. Ochrona pasażerów pozostaje bowiem w interesie określonych przewoźników, szczególnie prywatnych. Tego typu akcje mają przekonać społeczeństwo do lepszego pilnowania posiadanych dóbr oraz pieniędzy. Trudno jest rozpoznać kieszonkowca. Są to osoby doskonale wtapiające się w tłum. Nie grasują w pustych środkach komunikacji oraz tam, gdzie podróżuje mniejsza ilość ludzi. Ich celem stają się zatłoczone autobusy oraz tramwaje, gdyż tylko w nich pasażerowie nie zauważą określonych działań kieszonkowca. Za utratę portfela, czy innych cennych przedmiotów nie odpowiada przewoźnik. Pasażerowie jednak, wielokrotnie, winią właśnie jego za powstałą szkodę oraz stratę określonego mienia.

    Comments are closed.