Najnowsze komentarze
    W temacie
    • Samochód terenowySamochód terenowy
      Środki lokomocji rozwijają się już od końca XIX wieku. Pierwszym lądowym środkiem transportu była kolej. Tuz po niej zaczęto konstruować mniejsze pojazdy. Już na początku kolejnego stulecia coraz bardziej popularne …
    • Porównanie modeliPorównanie modeli
      Gdy na początku XX wieku zaczęto na szerszą skalę produkować samochody, wybór nie był zbyt duży. Często ograniczał się do kultowego Forda T, który w dodatku był produkowany tylko w …
    • Transport podziemnyTransport podziemny
      Przewozy pod ziemią stają się popularne i coraz częściej stosowane. Transport podziemny posiada wiele zalet, stąd tez zainteresowanie nim. Przede wszystkim komunikacja w ten sposób nie jest groźna, ponieważ tor …

    postheadericon Budowanie wizerunku wokół marki

    Dla specjalistów od marketingu bardzo jasnym zadaniem polegającym na budowaniu wizerunku marki jest sprawdzenie, jaką renomą cieszy się aktualnie i co dobrego można w tym temacie jeszcze zrobić. W przypadku firm motoryzacyjnych samochody są bardzo ważnym elementem budowania swoich zarobków i aby je sprzedawać, trzeba mieć określoną renomę nie tylko na rynku lokalnym, ale także globalnym. Największe motoryzacyjne marki są rozpoznawalne tak samo na całym świecie i co dowodzi skuteczności działań marketingowych – większość ludzi bez względu na kraj pochodzenia tak samo odbiera emocje związane z daną firmą. Producenci od lat specjalizujący się w dostarczaniu nowoczesnych limuzyn dla przedstawicieli biznesu i polityki muszą dbać o to, aby ich marka zawsze kojarzona była z luksusem i prestiżem, który zapewnić można sobie tylko wydając mnóstwo pieniędzy na samochody z jej logo. Aby jednak utrzymać taką opinię marki, trzeba trzymać rękę na pulsie i nie dopuścić do jakiegokolwiek uszczerbku na wizerunku.

    Comments are closed.