Najnowsze komentarze
    W temacie
    • Pokrowiec na fotele samochodowe producentPokrowiec na fotele samochodowe producent
      Pokrowiec na fotele samochodowe. Utrzymanie wnętrza naszego auta w idealnym stanie to zadanie niezwykle trudne. Zwłaszcza jeżeli często jeździmy wykorzystując wszystkie miejsca dostępne w aucie, zużyciu będą ulegać wszystkie fotele. …
    • Transport rzeczny w PolsceTransport rzeczny w Polsce
      Od wieków rzeki dla naszego kraju były bardzo istotnym elementem krajobrazu. Większość polskich miast powstawała nad mniejszymi lub większymi rzekami, bowiem pozwalało to przede wszystkim w skuteczny sposób transportować towary …
    • Użytkowanie samochodu a związanie emocjonalneUżytkowanie samochodu a związanie emocjonalne
      Wciąż słyszy się te popularne sformułowanie, które mówi, że samochód dla mężczyzny jest ważniejszy od kobiety. Każde takie przeświadczenie zawsze oparte jest na doświadczeniach społecznych, przez co możemy domyślać się, …

    postheadericon Budowanie wizerunku wokół marki

    Dla specjalistów od marketingu bardzo jasnym zadaniem polegającym na budowaniu wizerunku marki jest sprawdzenie, jaką renomą cieszy się aktualnie i co dobrego można w tym temacie jeszcze zrobić. W przypadku firm motoryzacyjnych samochody są bardzo ważnym elementem budowania swoich zarobków i aby je sprzedawać, trzeba mieć określoną renomę nie tylko na rynku lokalnym, ale także globalnym. Największe motoryzacyjne marki są rozpoznawalne tak samo na całym świecie i co dowodzi skuteczności działań marketingowych – większość ludzi bez względu na kraj pochodzenia tak samo odbiera emocje związane z daną firmą. Producenci od lat specjalizujący się w dostarczaniu nowoczesnych limuzyn dla przedstawicieli biznesu i polityki muszą dbać o to, aby ich marka zawsze kojarzona była z luksusem i prestiżem, który zapewnić można sobie tylko wydając mnóstwo pieniędzy na samochody z jej logo. Aby jednak utrzymać taką opinię marki, trzeba trzymać rękę na pulsie i nie dopuścić do jakiegokolwiek uszczerbku na wizerunku.

    Comments are closed.