Najnowsze komentarze
    W temacie
    • Podróż samolotemPodróż samolotem
      Każda podróż czy to samochodem, czy autobusem czy samochodem wymaga odpowiedniego przygotowania się do niej jeszcze na długo przed wyjazdem. Podróż samolotem jest chyba obecnie najbardziej i najczęściej wybieranym środkiem …
    • Transport towarów do sklepówTransport towarów do sklepów
      Każdy sklep, bez względu na to, w jakiej branży się specjalizuje, od czasu do czasu musi zaopatrzyć się w nowy towar. Zazwyczaj ma on już jasno ustalone z daną hurtownią, …
    • Transport a wycieczkiTransport a wycieczki
      Komisja Europejska w celu rozwoju transportu będącego alternatywą dla przewozów drogowych wprowadza specjalne programy wspierania innych gałęzi transportu. Polegają one na zmianach w prawie oraz współfinansowaniu wyznaczonych inwestycji kolejowych, morskich …

    postheadericon Budowanie wizerunku wokół marki

    Dla specjalistów od marketingu bardzo jasnym zadaniem polegającym na budowaniu wizerunku marki jest sprawdzenie, jaką renomą cieszy się aktualnie i co dobrego można w tym temacie jeszcze zrobić. W przypadku firm motoryzacyjnych samochody są bardzo ważnym elementem budowania swoich zarobków i aby je sprzedawać, trzeba mieć określoną renomę nie tylko na rynku lokalnym, ale także globalnym. Największe motoryzacyjne marki są rozpoznawalne tak samo na całym świecie i co dowodzi skuteczności działań marketingowych – większość ludzi bez względu na kraj pochodzenia tak samo odbiera emocje związane z daną firmą. Producenci od lat specjalizujący się w dostarczaniu nowoczesnych limuzyn dla przedstawicieli biznesu i polityki muszą dbać o to, aby ich marka zawsze kojarzona była z luksusem i prestiżem, który zapewnić można sobie tylko wydając mnóstwo pieniędzy na samochody z jej logo. Aby jednak utrzymać taką opinię marki, trzeba trzymać rękę na pulsie i nie dopuścić do jakiegokolwiek uszczerbku na wizerunku.

    Comments are closed.