Najnowsze komentarze
    W temacie
    • Transport międzynarodowy
      Transport międzynarodowy zazwyczaj dotyczy krajów europejskich, choć zdarza się również że przeprowadzki są realizowane do Chin, i USA. W zależności od danej agencji przeprowadzkowej i jej możliwości. W przypadku krajów …
    • Transport udoskonalony
      Trwają cały czas prace nad tym, aby maksymalnie udoskonalić transport na świecie. Logistyka bardzo dynamicznie się rozwija, ale niestety bez udziału społeczeństwa, rządów oraz producentów auto niewiele może sama zmienić. …
    • Najdroższe taksówki w Polsce
      Ostatnio przez wiele miast w Polsce przetoczyła się fala oszustów podających się za korporacje taksówkarskie. Samochody były podobnie oznaczone, ale przejazd nimi kosztował kilkakrotnie więcej niż standardowa usługa. Klient wsiadał …

    postheadericon Budowanie wizerunku wokół marki

    Dla specjalistów od marketingu bardzo jasnym zadaniem polegającym na budowaniu wizerunku marki jest sprawdzenie, jaką renomą cieszy się aktualnie i co dobrego można w tym temacie jeszcze zrobić. W przypadku firm motoryzacyjnych samochody są bardzo ważnym elementem budowania swoich zarobków i aby je sprzedawać, trzeba mieć określoną renomę nie tylko na rynku lokalnym, ale także globalnym. Największe motoryzacyjne marki są rozpoznawalne tak samo na całym świecie i co dowodzi skuteczności działań marketingowych – większość ludzi bez względu na kraj pochodzenia tak samo odbiera emocje związane z daną firmą. Producenci od lat specjalizujący się w dostarczaniu nowoczesnych limuzyn dla przedstawicieli biznesu i polityki muszą dbać o to, aby ich marka zawsze kojarzona była z luksusem i prestiżem, który zapewnić można sobie tylko wydając mnóstwo pieniędzy na samochody z jej logo. Aby jednak utrzymać taką opinię marki, trzeba trzymać rękę na pulsie i nie dopuścić do jakiegokolwiek uszczerbku na wizerunku.

    Comments are closed.