Budowanie wizerunku wokół marki
Dla specjalistów od marketingu bardzo jasnym zadaniem polegającym na budowaniu wizerunku marki jest sprawdzenie, jaką renomą cieszy się aktualnie i co dobrego można w tym temacie jeszcze zrobić. W przypadku firm motoryzacyjnych samochody są bardzo ważnym elementem budowania swoich zarobków i aby je sprzedawać, trzeba mieć określoną renomę nie tylko na rynku lokalnym, ale także globalnym. Największe motoryzacyjne marki są rozpoznawalne tak samo na całym świecie i co dowodzi skuteczności działań marketingowych – większość ludzi bez względu na kraj pochodzenia tak samo odbiera emocje związane z daną firmą. Producenci od lat specjalizujący się w dostarczaniu nowoczesnych limuzyn dla przedstawicieli biznesu i polityki muszą dbać o to, aby ich marka zawsze kojarzona była z luksusem i prestiżem, który zapewnić można sobie tylko wydając mnóstwo pieniędzy na samochody z jej logo. Aby jednak utrzymać taką opinię marki, trzeba trzymać rękę na pulsie i nie dopuścić do jakiegokolwiek uszczerbku na wizerunku.